Display advertenties

Met display advertenties kunt u een groot nieuw bereik creëren of bestaande bezoekers opnieuw triggeren om een aanvraag of aankoop te doen. Display advertenties zijn bewezen effectief in het bereiken van een hogere naamsbekendheid bij uw doelgroep. Onze display specialisten weten exact aan welke knoppen er gedraaid moet worden om uw doelgroep te bereiken op het juiste moment en met het juiste bericht.

Het bereik en effect van display advertenties worden vaak vergeleken met adverteren in print, radio en TV. Display advertenties zijn banners die op verschillende website vertoond worden aan uw doelgroep. Door de display advertenties door de verschillende fases van het klant traject te integreren zorgen we ervoor dat de uitingen aansluiten op de informatiebehoefte van uw potentiële klant op dat moment.

  • 1. Afspraak

  • 2. Voorstel op maat

  • 3. Doelen & KPI's

  • 4. Opzet campagnes

  • 5. Analyseren & optimaliseren

Trotse Google Partner

Dankzij onze Google Display specialisten bent u uw concurrentie een stap vóór op basis van effectieve en waardevolle Google Display advertenties, afgestemd op de behoefte van uw klanten.

Ervaren specialisten

Een succesvolle campagne is afhankelijk van ervaring, kennis en kunde. Daarom zijn wij één voor één ervaren vakidioten met jarenlange ervaring.

Individuele aanpak

Bij ons spreekt u altijd de specialist die zich ook bezig gaat houden met uw marketingcampagnes. Géén accountmanagers dus!

100% transparant

U kunt op ieder gewenst moment meekijken, vragen stellen en nagaan wat we concreet voor u doen.

Gecertificeerd Google Partner

De Partner-status laat zien dat ons bedrijf over geavanceerde Google AdWords-vaardigheden &  -expertise beschikt.

Een effectieve display advertentie begint zó!

Wij starten altijd met een vrijblijvend kennismakingsgesprek om u en uw bedrijf te leren kennen. Vervolgens gaan we aan de slag met het vaststellen en formuleren van doelstellingen. Deze doelstellingen en een display-scan vormen de basis voor een ijzersterke strategie. Hierdoor bepalen we waar we display-advertentie gaan inzetten en met welk bericht om zo een succesvolle campagne te realiseren.

Meten, optimaliseren & groeien

Zodra de doelstelling SMART geformuleerd zijn zullen we deze doelstellingen onderverdelen in KPI’s (Key Performance Indicators). Op basis van deze KPI’s kunnen we continu meten en bijsturen zodat we samen naar een succesvolle display campagne toewerken. Ons uitgangspunt; het bereiken van een hoger rendement op uw marketing investering!

Transparante rapportage en altijd toegang tot uw account

Veel bureaus geven u nauwelijks of zelfs geen inzicht in de lopende display advertenties en de behaalde resultaten. Wij voegen u toe aan het Google Adwords account zodat u altijd live kunt meekijken met de google advertenties. Daarnaast ontvangt u een link naar een online dashboard waar u 24/7 inzicht heeft in de voorgang van de campagnes.

Elke maand ontvangt u van ons de rapportages per mail, inclusief op- en aanmerkingen. Hierin omschrijven we tevens de belangrijkste optimalisaties die zijn doorgevoerd en die we gaan doorvoeren.